Referenties:

Diverse enquêtes bij klanten geven aan dat zij zeer tevreden zijn met de diensten van Vitallife. Wij blinken uit door professionaliteit, betrokkenheid, klantvriendelijkheid en persoonlijke service. Gemiddeld geven klanten een rapportcijfer van 9 van 10 voor onze dienstverlening!

Annette Schouten - Universiteit van Amsterdam/ Faculteit der Rechtsgeleerdheid

“De werkgever moet vanuit de Arbowet een bijdrage leveren aan het voorkomen / verminderen van ziekteverzuim. Het aanbieden van stoelmassage bleek een schot in de roos te zijn. Buiten mijn verwachting is het een enorm succes. Medewerkers kijken 2 keer per maand uit naar hun massage en voelen zich prettiger. Ook zijn zij zich meer bewust van hun werk-/zithouding. Kortom, stoelmassage is een prima middel om een bijdrage te leveren aan het verminderen en/of voorkomen van werk gerelateerde lichamelijke klachten. Bovendien komt het ook de werksfeer ten goede dus het mes snijdt aan twee kanten. Ik heb gelukkig een goede keus gemaakt door voor Vitallife te kiezen: de flexibiliteit is groot en afspraak is afspraak. Twee hele fijne eigenschappen; zeker voor een complexe organisatie als die van ons.”

Annette Schouten - Universiteit van Amsterdam/ Faculteit der RechtsgeleerdheidCoördinator Arbo- en facilitaire zaken (Amsterdam, 2012)
Fleur Okker -  Monsterboard Nederland

“Sinds begin 2014 krijgen alle medewerkers van Monsterboard eenmaal per kwartaal een heerlijke massage van Vitallife. Dit, om even vrij te komen van de drukte van het werk, even heerlijk te ontspannen maar ook om even ‘in balans’ te komen. De massages worden heel enthousiast ontvangen door de medewerkers en de feedback over de masseurs is tot op heden altijd erg positief.

Ik heb de samenwerking met Julia van Vitallife (en ook de andere masseurs) als zeer prettig, professioneel en warm ervaren. Julia heeft passie voor haar werk en dat merk je. Alle afspraken worden altijd nagekomen en er is veel persoonlijke aandacht.”

Fleur Okker - Monsterboard NederlandSenior Corporate Recruiter Monster.com (Amsterdam, 2014)
Victor Trepstra - Osudio (voormalig Strawberries)

“Wij maken gebruik van Vitallife omdat we een gezonde werkplek erg belangrijk vinden. Het maakt ons personeel blij en er gaat een preventieve werking vanuit in relatie tot ziekte verzuim.”

Victor Trepstra - Osudio (voormalig Strawberries)CCO (Amsterdam, 2012)
Ciske van Haringen - Diageo Brands BV

“Binnen Diageo Brands BV staat het welzijn en de motivatie van onze mensen hoog op de agenda. In dit kader hebben wij nu 1 dag per week Vitallife op locatie en kunnen onze werknemers via de website van Vitallife een stoelmassage boeken. De resultaten zijn uitstekend, onze mensen zijn enthousiast en de dagen zijn altijd compleet volgeboekt. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een stoelmassage bijzonder prettig is, het brengt ontspanning en geeft energie. Al met al een prima besluit om Vitallife binnen te halen.”

Ciske van Haringen - Diageo Brands BVManufacturing & supply director (Amsterdam, 2011)
Marcel Misdorp - OMG

“Onze samenwerking met Vitallife is ons uiterst goed bevallen. Het is belangrijk voor OMG om actief om te gaan met ziekteverzuim en de bedrijfsmassages van Vitallife zijn daar een verlengstuk in. Wij hebben de dienst als zeer professioneel ervaren en de collega’s hebben zeer positief gereageerd op de massages en de verschillende masseurs. Wij zullen, indien opportuun, de diensten van Vitallife zeker voordragen aan onze relaties”

Marcel Misdorp - OMGManaging director, Online Marketing Groep (Utrecht, 2012)
Mariet van den Berg - Timeos (voormalig GBF)

“In werktijd, 20 minuten per maand, even het hoofd leegmaken en heerlijk ontspannen een nekmassage ondergaan. Even alle aandacht voor jou, heb je speciale wensen of vragen, de masseuse neemt het mee in de wijze waarop ze de spanningspunten ofwel knopen in je lijf masseert. Steeds meer medewerkers weten de weg te vinden naar de massagestoel, vooral ook als preventief middel. Alles wordt gecompleteerd door New Age muziek op de achtergrond. GBF is erg tevreden over de samenwerking met Vitallife. Ze levert maatwerk in de massage, en ook maatwerk in de afspraken met de organisatie. “

Mariet van den Berg - Timeos (voormalig GBF)HR- Manager (Amsterdam, 2010)
Zoé Goddijn - Strawberries

“Wij hebben gekozen voor stoelmassage van Vitallife om ziekteverzuim preventief tegen te gaan. En natuurlijk omdat het gewoon fijn is.”

Zoé Goddijn - StrawberriesHR manager (Amsterdam, 2009)
Dave Roeloffs - Pixelindustries

“De stoelmassages van Vitallife zijn niet alleen lekker en ontspannend, maar verhogen de productiviteit. Ik merk dat het personeel dagen van te voren uitkijkt naar het heerlijke kwartiertje ontspanning. De stoelmassage verheldert de geest en zorgt voor een relaxte sfeer op de werkvloer. Als ondernemer kan ik het iedereen aanraden.”

Dave Roeloffs - PixelindustriesMede-eigenaar (haarlem, 2008)
Esther van der Zouwe - GSK

Ik had vroeger geregeld last van mij nek, vooral tijdens drukke periodes op mijn werk. In februari ben ik op mijn werk begonnen met massages, 2 keer per maand ga ik er naartoe. Geleidelijk is mijn pijn steeds minder geworden en nu heb ik er zelfs helemaal geen last meer van.”

Esther van der Zouwe - GSKBrand planning and control analyst (utrecht, 2009)
Nicolet Jansen - Dansgroep Amsterdam

“Op de dagen dat er stoelmassage wordt gegeven, luister ik met extra aandacht naar mijn lichaam: zit het ergens vast, is m’n rug of nek pijnlijk?”

Nicolet Jansen - Dansgroep AmsterdamPublic relations & Marketing (Amsredam, 2009)
Victor Vos - Dansgroep Krisztina de Chatel

“Ik verheug me wekelijks op de stoelmassages van Vitallife, ik fris er erg van op. Een stoelmassage is net zo effectief als een uurtje slapen en een frisse douche. Door de massages verbeterde de algehele stemming op mijn werkplek en ontstond er een positieve, opgewekte sfeer”

Victor Vos - Dansgroep Krisztina de ChatelAssistent Productie Manager (Amsterdam, 2007)
Marco Bosman - IK BEN STIL

“Wij hardwerkende IKBENSTIL.nl-nerds worden door onze Vitallife masseur elke week ontknoopt en dat scheelt een hoop spanning.”

Marco Bosman - IK BEN STILDirectie (Amsterdam, 2007)

“De massage in het bedrijf is bevorderend voor de onderlinge sfeer en geeft het gevoel dat ik bij een fijn bedrijf werk, dat er niet alleen gekeken wordt naar prestaties maar ook naar de mens…”

Marcel Dekker - Vriendenwerknemer (Amsterdam, 2005)

“… de glimlach, energie en dankbaarheid van mijn team na de massage heeft mij doen besluiten om deze bijzondere massages van Vitallife een onderdeel van de secundaire arbeidsvoorwaarden te laten zijn. Een investering die in alle opzichten zichzelf dubbel en dwars terugverdient!”

Jeffrey J.Kooijman - M FactorDirecteur (Amsterdam, 2004)

10 jaar ervaring met opdrachten o.a. voor:

Klanten-slider-vitallife2-grijs
Klanten-slider-vitallife1grijs